tonzzandboer cup 200Titelverdediger BV Tilburg 1 door naar speelronde 3!

Een wedstrijd wordt gespeeld tussen teams van 4 personen, uitsluitend hoofdleden, over drie games, amerikaans systeem. Na maximaal vier speelronden met uit- en thuiswedstrijden (het team met de hoogste pinfall over deze zes games plaatst zich voor een volgende ronde) kan BV Tilburg 1 zich plaatsen voor de finale die op zaterdag 18 juni 2016 zal worden gespeeld.

BV Tilburg 1 was de 1e speelronde vrijgeloot en in de 2e speelronde was de Nijmeegse BV de tegenstander.

Het team, BV Tilburg 1, bestaat uit de volgende spelers: Wesley Selier, Ronan van der Loo, Youri Fens, Daniel Dol, Thomas Dol en nieuwe aanwinst Jord van Weeren. Deze zes spelers hebben hun eerste thuis- en uitwedstrijd met succes volbracht.

In Dolfijn Bowling Tilburg werd de Nijmeegse BV met 2615 tegen 2071 weggezet en in Ollround Bowling deed BV Tilburg 1 nog een schepje boven op met 2721 tegen 2556. Uiteindelijk score over de thuis- en uitwedstrijd was 5336 tegen 4627 wat betekent dat BV Tilburg 1 zich heeft geplaatst voor de volgende speelronde.

Voor meer informatie en uitslagen klik hier.