Na achtereenvolgens Oosterhout, Nieuwegein, Eindhoven en Goes te hebben verslaan was het voor BV Tilburg, uitkomend in de scratch editie van de Ton Zandboer Cup, tijd voor de halve finale. Loting bepaalde dat er gewonnen moest worden van Middelharnis om de finale te bereiken. BV Tilburg, welk bestaat uit Youri Fens, Thomas Dol, Daniel Dol, Ronan van der Loo en Wesley Selier, won haar wedstrijden gemakkelijk namelijk 2460 Tilburg - 2293 Middelharnis.

Groningen won haar halve finale tegen Haarlemmerliede wat betekende dat de finale 2014-2015 tussen Tilburg en Groningen zou gaan. Onder toeziend oog van NBF-bestuurslid en ere-voorzitter BVT Dhr Ton Zandboer wist Tilburg met karakter bowlen het kampioenschap binnen te slepen! Het team van Tilburg won met 2360 tegen 2324.

image1

Namens het bestuur van Bowling Vereniging Tilburg van harte gefeliciteerd met het behaalde kampioenschap. De vereniging is trots op jullie Youri, Thomas, Daniel, Ronan en Wesley