NationaleLeagues MixedTrio RGB 1Nieuwe teams stromen langzaam binnen voor de NMTL

Na het openstellen van de NMTL voor alle leden vanaf het komende seizoen hebben al 11 nieuwe teams zich aangemeld. Een mooi aantal, maar daar mogen uiteraard nog veel meer teams bij. Moet of wil jij nog een team aanmelden? Dat kan nog steeds. De inschrijfperiode is namelijk verlengd tot en met 1 juli.

Met jouw aanmelding help je ook nog eens jouw vereniging. Voor elke 2 teams van een vereniging krijgt de vereniging 75 euro om vrij te besteden of een wedstrijdleidercursus t.w.v. maar liefst 150 euro.

De NMTL is, naast de 11 nieuwe teams en een zeer groot deel van de teams van afgelopen seizoen, ook uitgebreid met de regionale competities. Deze zullen vanaf het komende seizoen op dezelfde dagen worden gespeeld als de huidige NMTL. Deze poules gaan verder onder de naam: NMTL Zuid-Holland, NMTL Noord-Brabant, NMTL Limburg etc. Promotie naar de huidige NMTL klassen is niet mogelijk. In de piramide staat dit duidelijk weer gegeven. Aan de opzet van de regionale competities verandert verder niets.

Om alle teams de tijd te geven om alles even te laten bezinken, is de uiterlijke inschrijfdatum uitgesteld tot 1 juli. De indeling zal hierdoor iets later bekend worden gemaakt dan voorheen, maar heeft u wel rustig de tijd om een team te maken voor komend seizoen.