Als ingelogde gebruiker heeft u toegang tot afgeschermde info op deze website.

Binnenkort bij BVT

dolfijn render logo 200Zoals aangekondigd zal de oplevering van Dolfijn Bowling wat later zijn dan gehoopt. Helaas heeft dit ook een direct effect op onze competitiestart en de onduidelijkheid dit het met zich meebrengt. Doormiddel van een tweetrapsraket tracht het bestuur de periode tot de opening te overbruggen via een tijdelijke (2-wekelijkse) individuele league in Eindhoven, die qua opzet vergelijkbaar zal zijn met de zomerleague, te voorzien van een competitievorm. Let op: dit betreft een denkrichting en is daarmee nog niet definitief.

Zodra het nieuwe bowlingcentrum in Tilburg opengaat, zal de overbruggingsleague stoppen en gaan we van start met twee geheel nieuwe leagues in de nieuwe Dolfijn Bowling. Naar verwachting zal dit medio december 2017 zijn, maar om alvast een goede inschatting te maken in de hoeveelheid deelnemende teams openen wij de inschrijving voor de leagues.

De opzet van de leagues is gelijk aan de “oude” huisleagues:

• Trioleague Dinsdagavond, aanvang 20.30u, 4 games, kosten € 38,00 per team
  • Trioleague Donderdagavond, aanvang 20.30u, 3 games, kosten € 28,50 per team

In het menu aan de linkerkant ziet u onder huisleagues een tweetal opties. U kunt een team inschrijven of u kunt plaatsnemen op De Reservebank. Dat laatste is speciaal voor de spelers die nog geen team hebben maar wel graag willen deelnemen. Teams die spelers en/of reserves zoeken kunnen dan hier hun keuze maken.

Ook als u (nog) geen lid bent van Bowling Vereniging Tilburg, maar wel zou willen deelnemen aan de nieuwe leagues dan kunt u via het formulier al vast een plekje reserveren.

We hopen dat we voldoende aanmeldingen krijgen van oude en nieuwe teams om deze leagues van start te laten gaan! Klik hier voor een overzicht van de aanmeldingen.