showdownNog tot en met zondag 10 oktober a.s. kunt u gratis deelnemen aan de PBA Global Showdown. Dit is een virtueel toernooi dat werkt via de Lanetalk-app op uw telefoon. Als we bij Dolfijn 50 unieke deelnemers bereiken verloten we onder de deelnemers een bowlingbal van Storm of Motiv. Deze prijs wordt beschikbaar gesteld door Lanetalk.

Hoe werkt het?
Met de Lanetalk-app kunt u eenvoudig uw scores bijhouden als u league speelt of traint bij Dolfijn. Ook in andere bowlinghuizen die Lanetalk aanbieden kunt u de app gebruiken. De app installeert u op uw telefoon en u maakt een account aan. Zodra u bezig bent met de eerste game opent u de app en selecteert u de baan waar u speelt. Op die baan ziet u de spelernamen, u kiest uw eigen naam en de app houdt vanaf nu de scores bij. Na afloop kunt u precies zien welke spares u hebt gemaakt of gemist, welke splits er zijn blijven staan enz.

De PBA Global Showdown
In de Lanetalk-app worden ook regelmatig toernooien georganiseerd. Op dit moment is de PBA Global Showdown het grootste evenement tot nu toe. Duizenden deelnemers uit de hele wereld strijden om een goed gevulde prijzenpot. Iedereen speelt gewoon in hun eigen lokale bowlingcentrum.

Deelnemen gaat via de Lanetalk app. Tijdens een league, toernooi of training kunt u aangeven dat u mee wilt spelen. Steeds telt de score over twee games voor de PBA Global Challenge en je kunt zo vaak spelen als je wil. In de eerste ronde (die tot zondag 10 oktober duurt) zijn er twee poules. Van iedere poule plaatsen de beste 2500 spelers zich voor de kwartfinale, in totaal dus 5000 spelers. Van onze vereniging zijn zes spelers al vrijwel zeker van een plekje in de kwartfinale:

Deelnemers Dolfijn

De kwartfinale duurt van 13 t/m 26 oktober en weer telt de score over 2 games. De beste 1000 spelers gaan door naar de halve finale. In de week van 29 oktober t/m 4 november hebben zij de mogelijkheid om met hun beste twee games te kwalificeren voor de finale. Zes bowlers spelen die finale en de winnaar ontvangt maar liefst 20.000 dollar.

Hoe zit het nu met die bowlingbal?
Als er bij Dolfijn 50 unieke bowlers meedoen aan de eerste ronde, dan wordt er door Lanetalk een bowlingbal beschikbaar gesteld. Deze verloten we onder de deelnemers. Dus download de app en doe mee!

PBA Global Showdown

Lanetalk