Het kabinet heeft dinsdagavond ter bestrijding van het coronavirus de op 14 oktober ingestelde gedeeltelijke lockdown verlengd tot medio december. Voor een periode van twee weken zijn er bovendien extra maatregelen ingesteld, die vanaf woensdag 4 november om 22.00 uur gelden.

Vanwege de aangescherpte maatregelen, is het momenteel nog steeds niet mogelijk om (competitie)wedstrijden te spelen. We respecteren het besluit van het kabinet om wedstrijden niet meer toe te staan. Onze gezondheid staat voorop en we moeten allemaal onze verantwoordelijkheid nemen.

Het doel voor het bestuur blijft: zoeken naar mogelijkheden hoe bowlen wel verantwoord kan. Lastig blijft dat de maatregelen ervoor zorgen dat de (spel)regels telkens veranderen. Wij proberen iedereen zo goed mogelijk te informeren en we hopen iedereen weer gezond en wel terug te zien, op de bowlingbaan, in de eerste maanden van 2021.

Zorg goed voor jezelf én voor elkaar.