Als ingelogde gebruiker heeft u toegang tot afgeschermde info op deze website.

Binnenkort bij BVT

PinMagicians200Het team Pin Magicians bestaande uit Jonathan Bremo, Ronan, Vince en Ger v/d Loo heeft de BVT Donderdag League gewonnen. Op de laatste speeldag werd de strijd beslist en wisten zij nog net Dolfijn Proshop voorbij te gaan.

Onder tropische temperaturen hebben de heren van Pin Magicians donderdagavond huisleague met een kampioenschap afgesloten. Een geweldige prestatie van Ger, Ronan, Jonathan en Vince die met hun teamgeest en uitmuntend samenspel zo'n goed resultaat neer hebben kunnen zetten. Het zag er lang naar uit dat Dolfijn Proshop het kampioenschap zou winnen, maar ze wisten net voor het einde hun hoofd niet koel te houden waardoor Pin Magicians met de buit wegging. Business Printing Point eindigde knap als derde ten koste van Bakker Bart.

Individuele prestaties

Er stond geen maat op Youri Fens, hij was veruit de beste bowler met maar liefst een gemiddelde van 227,74. Hij was ook de enige met een 300-game op zijn naam, enkel hoogste serie (806/3) ging naar Wesley Selier. Bij de dames een topprestatie geleverd door Bianca Fruyt. Zij was namelijk individueel de beste met 187,17 gemiddeld en tevens wist ze de hoogste game (257) en hoogste serie (660/3) te bemachtigen.

Bedankt vrijwilligers

Dank je wel vrijwilligers Frits Verkooijen en Wesley Selier voor jullie inzet! Jullie hebben het mogelijk gemaakt dat de league in Eindhoven vlot verlopen is. Het bestuur maar ook de deelnemers van de donderdagavond league zijn jullie zeer dankbaar.

leagueEHV

Competities 2017-18

Dit was het laatste volledige BVT seizoen in de Megabowling in Eindhoven. Vanaf januari zijn er weer BVT leagues in de nieuwe Dolfijn Bowling in Tilburg. Voor deze leagues kunt u al inschrijven via dit formulier.

Als u niet kunt wachten tot januari dan kunt u deelnemen aan de tweewekelijkse league in Eindhoven, meer info in dit artikel.